haha ja det kan man säga...
Hur ska du fira jul?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur ska du fira jul?
Är det den killen som är skyldig dig massa pengar? Ge honom ett kok stryk.Fantasio wrote: ↑23 Dec 2023, 20:50 Min kompis tjatade till sig en träff hemma hos mig. Han vill att jag köper 20 starköl (till oss båda), trisslotter till honom och varsin pizza. Jag accepterade hans önskan efter viss möda. Jag är för fan inte gjord av pengar, vilket han tycks tro. Efter denna afton i mellandagarna får det ta flera månader tills vi ses igen.
Ska fira med frugans familj snart, sen äre arbete ikväll/natt.
Träffar min egen familj i mellandagarna.
Träffar min egen familj i mellandagarna.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Låter som han utnyttjar dig Fantasio. Så gör inte en vän.Fantasio wrote: ↑23 Dec 2023, 20:50 Min kompis tjatade till sig en träff hemma hos mig. Han vill att jag köper 20 starköl (till oss båda), trisslotter till honom och varsin pizza. Jag accepterade hans önskan efter viss möda. Jag är för fan inte gjord av pengar, vilket han tycks tro. Efter denna afton i mellandagarna får det ta flera månader tills vi ses igen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Vi har varnat Fantasio men det hjälper inte.
Min kompis jag var hos lånar inte pengar av mig. Han bjöd på julmust, prinskorv, rödbetssallad och en sorts sill. Jag glömde köpa med mer julmust till honom och vad värre var: jag glömde hans julklapp hemma hos mig. Vi tittade på Kalle Anka o hade det bra. Sedan taxi hem.
Har firat färdigt. Har ingen julmat.
Jag är nöjd med julmaten nu. Behöver inte mera julmat denna jul.Har i och för sig en julskinka i kylskåpet hemma. Gott med potatissallad till.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har mer julmat att äta upp
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jul är nu färdigfirat för min del.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Firar igen idag. Hela familjen på plats. Inga klappar dock.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34