Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

femfemman
Galliummedlem

Re: Hur mår du?

Post by femfemman »

Ganska bra nu faktiskt. :smile:
Nobel
Skandiummedlem

Post by Nobel »

75 av 100 baspar
'cause the freak inside controls my mind
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Mår bättre,

gick ganska bra med ny personal

Problemet var språket
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Nissegossen wrote: Today, 14:26
amandara wrote: Today, 10:25
zoegas wrote: Today, 10:23Tuttlisa.
Ja det är rätt gräsligt faktiskt. Jag har aldrig någonsin velat ha stora bröst. De är bara till besvär. Även om männen i mitt liv har tyckt att det varit najs, men inte jag.
Bröstförminskning med kirurgi skulle lätta på ryggen, fundera på det, även om jag tycker om tuttar, mitt ex hade A-kupa alltså inga bröst att tala om, min nuvarande tjej har mer normala tuttar, fast ett djälva meck med att få kuken att stå kräver två tabletter av en medicin förskrivningen säger en, men det krävs två och sedan sprutor rätt i penis, tar två för att få stånd, men sedan står han. Och jag kan genomföra ett samlag. Det krävs dubbel dos av mediciner både sprutor och tabletter, bara en är slöseri med medicin, har begärt remiss till urolog för prostatan har tagit blodprov för att se vad psa-värdet säger, upp till 3.0 är godkänt, har tagit blodprov tidihare och då var psa.värdet 0,3 alltså fullt godkänt, mycket över 3.0 behandlas inte då har jag prostatcancer som inte är behandlingsbart jag har tagit bloprov på testesteron halten på en skala på 1-33 låg jag förra gången på 25, nu har jag inte hört värdet av det. Det skall ligga under 11 för att få lagligt teststeron, skulle kunna köpa det på nätet, men det är olagligt och räknas som doping och den naturliga produktionen stannas av och då behöver jag testosteron för resten av mitt liv, kemisk kastrering kallas det.
Jag är typ sexuellt lobotomerade tfa psykiatriska mediciner. Sexualdrift är en livsfarligt, i livets tjänst, men har inte haft det sen första gången jag fick antidepressiva för ca 26 år sen. Sen sexuellt handikappad - helt ointresserad. Har inte jättestort driv att träffa en man - antagligen därför. Det är oxå en livsförlust, en livskraftsförlust.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Fruktansvärt trött... Drömmer en massa konstigt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Har jätteont i övre ryggen och axlarna också eftersom jag antagligen inte har rört på mig när jag sovit nu på kvällen...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Post Reply