Admin 1
Moderator: Moderator 1
Re: Admin 1
Koi är inte samma person som Pimed. Vanföreställning.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Långt där ifrån. Koi har en egen profil, som jag känner till ganska väl.
Ja så kan bli för enl människa som är ganska normal känslomässigt när man umgås med en bunke psykopater Admin själv sa vi är alla psykopater så det är väl inte en enda en av er som vet vad ärlighet står.
ÅT HELVETE MED ER PSYKOPAT JÄVLAR SITT NI OCH SVÄLJ ER DAGLIGA SKIT MUNTRA KAN MAN IALLAFALL INTE KALLA ER FÖR ATT VARA
TJILIVIPP FRÅN MIG
ÅT HELVETE MED ER PSYKOPAT JÄVLAR SITT NI OCH SVÄLJ ER DAGLIGA SKIT MUNTRA KAN MAN IALLAFALL INTE KALLA ER FÖR ATT VARA
TJILIVIPP FRÅN MIG
Jag uppskattade Admin1:s lugn och sansade ton. Jag minns efter att jag startat tråden "Farväl mina vänner" att han försökte lugna mig via PM.
Om Yrväder anser att hon är normal i motsats till oss andra på Viska.nu, så förstår jag att hon inte trivs här bland oss galningar.
Synd att yrväder sneat ur. Men det händer ju då och då. Välkommen tillbaka när du mår bättre!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Admin1 saknar oss! Därför hänger han här - och ger bra tips. Varmt välkommen med den just du är!
Pim koi två individer med likartade drag den ena förlorad den andre koi har möjligheten att komma in på rätt väg för det krävs ärlighet. Vi går många rundor på vår resa till uppenbarelsen av vår väg. koi kan välja att slå in på en riktning idag och på vägens slut är han hemma i hjärtats mittpunkt Gud vår allas fader.
Pim hamnar i underjorden tills Gud lyfter upp han och åter ger honom chansen att nå hjärtats mittpunkt vår allas fader Gud.
Pim hamnar i underjorden tills Gud lyfter upp han och åter ger honom chansen att nå hjärtats mittpunkt vår allas fader Gud.