Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Pysen_87
Tuliummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Pysen_87 »

Idag var sista gruppen

Den mest ofräscha deltagaren jag någonsin mött!!

Drack varm choklad så det hamna över hela hennes tröja.
Sen så satt hon och pruttade!!
Och rapade

Jag har typ fobi för allt som har med avföring att göra.

Tack o lov, kommer denna deltagaren att flytta och byta region!! :-D

Så kommer inte se henne igen!!!!
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Richard wrote: Yesterday, 12:30
amandara wrote: Yesterday, 12:08 Det är oroligt lite här och där konfliktmössigt och krigsmässigt. Det skulle kunna bli stora krig runtom i världen. Särskilt med kärnvapen. Europa och USA är indragna i krig. Gaza. Och säkert fler oroshärdar runtom i Afrika och Mellanöstern. Ryssland är och har varit och krigat lite överallt i sitt närområde. Taiwan och Kina. Det händer saker i världspolitiken, världsordningen skakas om.
Kärnvapenmakterna Indien o Pakistan började också kriga i natt...
https://edition.cnn.com/world/live-news ... s-intl-hnk
Urk. Börjas det smällas kärnvapen är vi nog illa ute - världen som helhet. Kan en avfyra dessa tycker antagligen andra oxå att de kan.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Pysen_87 wrote: Yesterday, 12:49 Idag var sista gruppen

Den mest ofräscha deltagaren jag någonsin mött!!

Drack varm choklad så det hamna över hela hennes tröja.
Sen så satt hon och pruttade!!
Och rapade

Jag har typ fobi för allt som har med avföring att göra.

Tack o lov, kommer denna deltagaren att flytta och byta region!! :-D

Så kommer inte se henne igen!!!!
Låter jobbigt! Tur du slipper henne fortsättningsvis.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Måste städa idag…
In a world where you can be anything, be kind.
hyperaktiv
Blymedlem

Post by hyperaktiv »

Tänker på att jag måste bli av med ölmagen och skaffa en ny flickvän som kan bli min fru.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Äntligen lyckades jag logga in. Internet på datorn ligger nere och har inte kunnat logga in på mobilen.
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Geta wrote: Yesterday, 14:38 Äntligen lyckades jag logga in. Internet på datorn ligger nere och har inte kunnat logga in på mobilen.
Welcome back! Inget Internet sedan i söndags??
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Trådlöst internet som jag är tvungen att ha på datorn och helst på surfplatta och telefon är högst osäkert, ofta utan internet det sker i stort sett varje dag ett kortare eller längre avbrott, ibland kan jag bli avbruten mitt i en mening om jag är på viska och skriver, går inte ens att skicka det man skrivit.

Och på publikt internet censureras innehållet får inte titta på porrfilm annat än de som är godkända på youtube och där är ägaren en censurens räddare, inget naket.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Vet inte varför jag blev utkastad från internet på datorn. Ska få hjälp på måndag.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Geta wrote: Yesterday, 14:38 Äntligen lyckades jag logga in. Internet på datorn ligger nere och har inte kunnat logga in på mobilen.
Om du kunde ringa på mobilen, borde du ha internet också.
När mitt internet ligger nere är det bara den router som sänder just denna uppkoppling till datorn som det är avbrott. Telefon och internet har fungerat hela tiden då mobilmaster är opåverkade, även surfplattan är mer flexibel, jag kan koppla upp mig på en annan publik router som finns nära här och ta signalen därifrån, även datorn kan jag skifta router men det är svårare och microsoft uppdaterade datorn med något som var sämre och mer svårförståeligt, alla HATA Microsoft men den uppkoppling som de har till Internet, säger jag till Linux utvecklare, sno deras förra uppkoplling rakt av, den var lättförståelig och fungerade för en användare som aldrig behövt gå in på trådlöst internet på en publik router förut
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Nissegossen wrote: Yesterday, 14:53 Trådlöst internet som jag är tvungen att ha på datorn och helst på surfplatta och telefon är högst osäkert, ofta utan internet det sker i stort sett varje dag ett kortare eller längre avbrott, ibland kan jag bli avbruten mitt i en mening om jag är på viska och skriver, går inte ens att skicka det man skrivit.

Och på publikt internet censureras innehållet får inte titta på porrfilm annat än de som är godkända på youtube och där är ägaren en censurens räddare, inget naket.
Du kan ha som utomjordingen. 5G modem. Så kringgår du att du inte har fiber. Jag har inte större koll på det, men fråga han vad du behöver.

https://chilimobil.se/bredband/?gad_sou ... dQQAvD_BwE
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Såg den haltande katten precis igen... Tycker så synd om den... :sad:
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Post Reply