Hur ska du fira jul?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ska du fira jul?
I norge har dem skattefritt 1 månad vid jul. Vill flytta dit.
Drömmen vore om vi kunde fira jul i min lillebrors fjällstuga. Men den är inte färdiginredd än. Men stugan har en fantastisk utsikt över ett stort snötäckt berg. Granar i förgrunden. Det ser ut som ett vackert pussel från nån alport.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Svårt att säga så här lång tid i förväg, har dock inga andra planer än att fira jul ensam
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Kompisen ringde förut och pratade lite om julafton. Jag sa att jag äter allt utom sylta och gubbröra. Han blev förvånad. Att jag gillar sill tycks han glömma, jag sa att jag skulle köpa med mig en burk till honom. Den tredje personen har ännu inte lämnat besked om han kommer eller ej.
Jag har startad två trådar med samma namn. Slå ihop dem tack. "Så ska jag fira jul" heter den andra.
Firar inga högtider.
Det var så mysigt hos min syster på julafton. Längtar tillbaka.
Då är det snart jul igen då. Kompisen och jag spikade det idag när vi träffades.
Någon dag i jul ska jag träffa tjocka släkten men alla är slanka utom jag.
Skojigt, Geta. Jag ska ge bort en hel flaska sprit till han jag ska fira hos.
Jag ska också ge en flaska till min syster men inte starksprit.
Vi firar julen på dagen innan julafton, vi vill inte åka till min svåger då det blir så många på julafton. Så Leif och jag ska bara ta det lugnt