80-års kalas
Moderator: Moderator 1
80-års kalas
Ska på 80-års kalas om två veckor. Kan ni tipsa om någon bra present? Funderat på köpa en bok.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: 80-års kalas
Handarbetar damen köp en lampa med inbyggt förstoringsglas typ skrivbordslampa så hon kan sy och brodera. Köpte det till min egen mor. När hon dog fick jag den tillbaka. Slängdes vid saneringen. Det hade varit mindre kostsamt om jag ringt second hand och sagt, ta rubbet, flyttstäda. Min mor fick också ett förstoringsglas med ställning på bröstet som hängde runt nacken så hon kunde sy och brodera.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Zoidar,
Är det en gubbe eller gumma som fyller år? Dricker födelsedagsbarnet alkohol? I så fall en fin whisky kanske?
Är det en gubbe eller gumma som fyller år? Dricker födelsedagsbarnet alkohol? I så fall en fin whisky kanske?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Tror inte hon dricker alkohol. Det är en 80 årig dam. Annars bra förslag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
blommor och choklad slår aldrig fel! annars kanske nån bok eller prenumeration på tidning?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- Hercules723
- Hafniummedlem
Whisky smakar väl inte gott?
Hercules,
I see. Det låter lite tjatigt! Att hitta på presenter är inte min grej. Vissa vill väldigt gärna ha personliga presenter, svårt det där.
I see. Det låter lite tjatigt! Att hitta på presenter är inte min grej. Vissa vill väldigt gärna ha personliga presenter, svårt det där.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Min bror fyller 50 och vi ska fira honom. Vi gick ihop om presenten och gav 1000kr var. Vill inte skriva vad vi köpte eftersom han kanske läser detta. Man kan aldrig vara nog försiktig just nu.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)