Singel dagen idag 11/11
Moderator: Moderator 1
Singel dagen idag 11/11
Grattis, till oss alla singlar!!!
Det är singel dagen/singles day, idag 11/11!
Hur firar ni singlar singel dagen?
Hur många av oss här på Viska är singel förutom jag?
Google: "Singles Day uppstod i Kina på 90-talet, som en sorts protest mot Alla Hjärtans Dag, för att fira alla singlar".
Får för mig att inte alla men de flesta av oss med psykisk ohälsa är singlar, och har svårt för relationer.
Det är singel dagen/singles day, idag 11/11!
Hur firar ni singlar singel dagen?
Hur många av oss här på Viska är singel förutom jag?
Google: "Singles Day uppstod i Kina på 90-talet, som en sorts protest mot Alla Hjärtans Dag, för att fira alla singlar".
Får för mig att inte alla men de flesta av oss med psykisk ohälsa är singlar, och har svårt för relationer.
Re: Singel dagen idag 11/11
Det stämmer! :D
Jag är singel o tänker fortsätta med det. Det var 6 år sen jag hade en flickvän, o jag har tappat allt intresse för relationer, o t.o.m. sex. Ser mig som asexuell idag. Men vem vet, kanske man träffar nån som kan ändra på det? Men jag sitter inte o hoppas eller längtar till det.
Sambo skulle jag aldrig kunna vara. Har som max bott ihop med nån i runt 2 veckor, sen jag flyttade hemifrån. Det var när hon höll på att flytta. Det gick mig på nerverna, men det var inte hennes fel, det är bara jag som måste ha min ensamtid.
Sambo skulle jag aldrig kunna vara. Har som max bott ihop med nån i runt 2 veckor, sen jag flyttade hemifrån. Det var när hon höll på att flytta. Det gick mig på nerverna, men det var inte hennes fel, det är bara jag som måste ha min ensamtid.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Singel här med. Vet inte om någon vettig tjej orkar med min luffarlivsstil.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Inte singel här. Vet inte riktigt vad min sambo ser hos mig. Hahaha! Jag tycker inte att jag är ett kap. Fattig, psykisk sjuk och bör inte få barn (pga läkemedel som ger fosterskador).
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Trist om du skulle vilja ha barn, men jag gissar att du inte funderar på det?
En gammal klasskamrat till mig fick beskedet att hon aldrig kommer att kunna skaffa egna barn, hon blev ganska förkrossad av det.
En gammal klasskamrat till mig fick beskedet att hon aldrig kommer att kunna skaffa egna barn, hon blev ganska förkrossad av det.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Vad är det bästa med att vara singel?
Enligt mig själv så det bästa med att vara singel är bland annat att kunna leva som man vill, göra som man vill efter eget huvud, komma och gå i hemmet som man vill.
Jag är inte gjord för att svansa runt en partner som en toffel och ha nån som stökar till i hemmet, klarar inte av sånt.
Enligt mig själv så det bästa med att vara singel är bland annat att kunna leva som man vill, göra som man vill efter eget huvud, komma och gå i hemmet som man vill.
Jag är inte gjord för att svansa runt en partner som en toffel och ha nån som stökar till i hemmet, klarar inte av sånt.
Richard,
Jag vet inte. Sambon ville ha barn förut, men han har nog förstått att han skulle behöva ta största delen av ansvaret och det kommer han inte orka.
Jag tror att vi skulle få väldigt söta barn. Men nej, det skulle inte fungera. Trist.
Jag vet inte. Sambon ville ha barn förut, men han har nog förstått att han skulle behöva ta största delen av ansvaret och det kommer han inte orka.
Jag tror att vi skulle få väldigt söta barn. Men nej, det skulle inte fungera. Trist.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Konstigt helt plötsligt bekväm med vara singel igen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vägrar bli sambo igen, behöver en dörr att stänga om mig och göra vad jag vill, men därmed inte sagt att jag inte kan ha en relation med en kvinna
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Jag är singel, men tycker inte det är något att fira. Möjligen för att protestera mot Alla Hjärtans Dag...