Är du positiv inför sommaren?
Moderator: Moderator 1
Är du positiv inför sommaren?
Vet själv inte riktigt. Får bli "varken eller". Känner av lite krav att sommaren måste bli bra. Inte så sugen på 30-gradig värme heller.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Är du positiv inför sommaren?
Asså sommaren är vacker, men jag tål inte värmen och den konstanta solen. Mår illa av det och får solsting så lätt. Men hoppas ändå att jag ska hitta på lite saker i sommar.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jo jag är positiv. Slippa bylsa på sig en massa kläder varje gång man ska ut. Gå i sandaler och bara ben. Kanske några grillkvällar i min mammas stuga.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nja. Lite liknande för mig som för mrsearlgray. Jag blir illamående av solsken. Dessutom inga planer för min semester i juli. Känns segt att bara sitta hemma och glo i flera veckor.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Du kan åka på småturer. Cykelsemester och liknande.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Inte när solen skiner. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Ja, jag är positiv. Jag behöver sol nu efter en hel vinter. Har inga direkta planer förutom midsommar som ska firas hos mamma och en helg i juni då vi ska måla mammas hus.
Jag är positiv till sommaren men får inte utsätta mig för för mycket sol. Har haft hudcancer för över 10 år sedan.
Jag är orolig den kommer bli kall och regnig.
Hoppas att sommaren inte blir för varm.