Jag vet att ni är här!!!
Moderator: Moderator 1
Jag vet att ni är här!!!
Spioner!!! Jag vet att ni är där bakom skärmen!!!!!!! Ni kan sluta gömma er!!! Jag vet att ni rapporterar allt jag gör! Jag skiter i er nu! Era fega jävlar! Vågar inte ens visa er och säga som det är!! Jag vet att ni finns där! Fan ta er!!!
Målningen är själens spegel
Re: Jag vet att ni är här!!!
Kärlek till dig!
Har du hemligheter värda att spionera på?
Det är känslan.
Tror du kan va kolugn. Viska tror jag inte är intressant nog för någon att spionera på.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tydlig psykos med paranoia, dina röster och tankar har makt över din hjärna just nu. Nu skrev jag med versaler inte min mening men hade passat i sammanhanget, orden var, gör ingenting som du ångrar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det ska man inte vara så säker på. Bara för man är schizofreni betyder inte att man är imun.
Trump ska vara immun.
Jag vet! Ni kommer tvinga in mig i helvetet igen! Jag ska aldrig tillbaks dit igen! Med alla skådespel och mindgames där läkaren bara mindfuckar en hela tiden och hånskrattar. Som om du är en bättre människa än någon annan. Bara för att du har en fancy utbildning. Ställer dig över andra personer. Jag kommer aldrig sätta min fot där.
Stryk dem inte mothårs, de är alldeles för många.
Ni kommer inte få nåt smaskigt från mig på Facebook! Jag har flytttat appen. Hittar den inte. På en gång. Av säkerhetsskäl. Ni finns överallt. Nästlat in er. Vet inte vem som är vem. Spioner!! Era fula jäävlar!!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
det här var inte vad jag behövde läsa, har redan massa ångest över att datorn och telefonen är hackad/avlyssnad...
Ja visst gör det ont när knoppar brister