husdjur

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Cee
Indiummedlem

husdjur

Post by Cee »

har du husdjur? eller har du haft?
Martina
☢️ Toriummedlem ☢️

Re: husdjur

Post by Martina »

Jag har haft flera kaniner.
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Har två katter, en svart Roland och vita Sonya. Bland det bästa jag gjort
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har haft en fluga här länge men har inte synts till idag.
Snurre
Berylliummedlem

Post by Snurre »

Jag har två katter.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har Kaisa. Min älskade hund.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har haft hund djupt saknad en Amerikansk Cockerspaniel svart med en vit slips hane, annars lik Lady i Lady och Lufsen. Han blev 11 år 2 mån 26 dagar, ligger på Fridhems skogskyrkogård på Hisingen i stan. Hade vi avlivat honom innan han fyllt 10 år hade vi fått kontanter till att köpa ny hund av försäkringen, men man avlivar inte en familjemedlem, han är djupt saknad, men skaffar inget mer djur då han var så dyr i drift, hade jag inte haft det gott ställt när vi skaffade honom hade det inte gått hade sexsiffriga tal på banken och han kostade mig 10 % av min inkomst varje år han levde.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Cee
Indiummedlem

Post by Cee »

har en spansk rescue-dog med oklar stamtavla för hon är en gathund! Supersmart och jättesnäll. Plus en helig birma katt. Syrran passar dem nu. Brukar passa hennes Schäfer när hon är iväg på jobb eller semester.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Lagotto fin som fan kostar skjortan. Men terapihundar. Finns ingen bättre hund än hon när jag mår bra när jag mår dåligt. Kommer inte att ha råd att ha hund efter henne. Hon är min bästa särskilt när jag är psykotisk, jag vet i min själ att hon aldrig konspirerar eller är tvetydig.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

En hund på 7kg.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Bara akvariefiskar.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

amandara wrote: 22 Nov 2024, 17:15 Lagotto fin som fan kostar skjortan. Men terapihundar. Finns ingen bättre hund än hon när jag mår bra när jag mår dåligt. Kommer inte att ha råd att ha hund efter henne. Hon är min bästa särskilt när jag är psykotisk, jag vet i min själ att hon aldrig konspirerar eller är tvetydig.
Jag har blivit paranoid mot min egen hund när det var som värst. Det var det där att hennes ögon reflekterade rött i mörker. Men det var väldigt kortvarigt. Det var en jobbig tid.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Post Reply