ny vlogg ute! :D
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ny vlogg ute! :D
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Re: ny vlogg ute! :D
Fin tekopp med guldkant från Hemtex!
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ja visst var den! :D älskar sån senapsgul färg :D
Grattis till att du slutat röka!
Jag tycker du är väldigt duktig på att redigera video. Vi ska snart göra en liten introduktionsfilm till vårt konstprojekt på Spiran, men det har vi anlitat hela det estetiska programmet (https://gymnasieskola.engelholm.se/vara ... ammet.html) för att göra.
Sen är du väldigt öppen o modig också. Själv bloggar jag bara o skriver gärna mycket om allt möjligt, men har bara gjort 3-4 st filmklipp där jag pratar. Innan gjorde jag ofta filmklipp o la ut på fyllan när jag drack, men tog bort de nästa morgon. Fast jag brukar vara rätt öppen på nätet, men jag är ganska tyst IRL. I.a.f till en början. Jag kanske ska öva mer framför kameran...?
Jag tycker du är väldigt duktig på att redigera video. Vi ska snart göra en liten introduktionsfilm till vårt konstprojekt på Spiran, men det har vi anlitat hela det estetiska programmet (https://gymnasieskola.engelholm.se/vara ... ammet.html) för att göra.
Sen är du väldigt öppen o modig också. Själv bloggar jag bara o skriver gärna mycket om allt möjligt, men har bara gjort 3-4 st filmklipp där jag pratar. Innan gjorde jag ofta filmklipp o la ut på fyllan när jag drack, men tog bort de nästa morgon. Fast jag brukar vara rätt öppen på nätet, men jag är ganska tyst IRL. I.a.f till en början. Jag kanske ska öva mer framför kameran...?
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ja det borde du göra! det är väldigt roligt att hålla på med! :DRichard wrote: ↑21 Aug 2021, 15:07 Grattis till att du slutat röka!
Meditativ vlogg. Passar mitt meditationsmode just nu. Gott med sluta rökat! En dag i taget.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag vill ha en sån vattenkokare, vad kostar den? :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
ahh gud jag tror den kostade runt en tusenlapp, det är väldigt bra, den kan man ställa in temperaturen på och den kan hålla vattnet varmt i 45 minuter :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Låter toppen det, ska kolla om en sådan. Sedan vill jag ha en riskokare också. Jag fantiserar att det blir enklare och framförallt roligare att laga mat, om jag har "rätt utrustning" :)
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
åhh en riskokare vill jag också ha! så smidigt :DHercules723 wrote: ↑21 Aug 2021, 19:25 Låter toppen det, ska kolla om en sådan. Sedan vill jag ha en riskokare också. Jag fantiserar att det blir enklare och framförallt roligare att laga mat, om jag har "rätt utrustning" :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jaaa, som en vän sa till mig om en mobiltelefon, "Den ska jag ha!" :D