Knasigt

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24279
Joined: 10 May 2021, 16:12

Knasigt

Post by Zoidar »

Jag drar ibland ut sladden på min mobiltelefon på natten och när jag vaknar är den tom på batteri. Jag har inget minne av det, men hända i natt och har hänt tidigare också.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19118
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Knasigt

Post by Krokus »

Det låter som att batteritiden på din telefon är kass. Testa att lägga den på laddning någon annanstans än bredvid dig? :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37903
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Knasigt

Post by memphis »

Vad konstigt att du gör det i sömnen Zoidar.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24279
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Knasigt

Post by Zoidar »

memphis wrote: 26 Aug 2021, 16:30 Vad konstigt att du gör det i sömnen Zoidar.
Jag vet! Tror jag är stressad i sömnen och är halvvaken och tittar på mobilen.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24279
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Knasigt

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 26 Aug 2021, 12:42 Det låter som att batteritiden på din telefon är kass. Testa att lägga den på laddning någon annanstans än bredvid dig? :)
Jag kan lägga den längre bort. Men hur gör man då med sängsurf? :lol:
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13452
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Knasigt

Post by amandara »

Jag klippte pälsen runt ögonen på Loppan i sömnen en natt häromsistens. Lite sådär att göra kan jag tycka. Mindes inget av det när jag vaknade men saxen låg framme och det låg en pälstuss på golvet. Då erinrade jag mig det. Hon är rätt långhårig och ska klippas i slutet av september, då syns knappt ögonen på henne. Och det var väl det jag upptäckte där mitt i natten och skred till aktion.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60068
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Knasigt

Post by Nissegossen »

Ha en laptop, eller en extra mobil t o m utan sims kort, du surfar då trådlöst över din router, fungerar inte att ringa på men du har Internet och mailen. Det har jag.

Mina mobiler laddar jag på morgonen när jag vaknar, men jag vaknar alltifrån kl 02.00 till kl 07.30 på morgonen och då har jag knappast med mobil att göra, då är det dator.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13140
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Knasigt

Post by zoegas »

Zopiklon eller stilnoct? Det blir lite si och så med minnet då.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24279
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Knasigt

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 26 Aug 2021, 17:55 Zopiklon eller stilnoct? Det blir lite si och så med minnet då.
Seroquel :D
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Post Reply