Utvärderar fr.o.m. 1 sept då jag vägde 86,2kg och till 1 okt.
Detta blir freaking awesome!

Moderator: Moderator 1
Tror jag äter relativt nyttigt. Fast slinker ner Maxmeal ibland eller en pizza.Klankedinken wrote: ↑14 Sep 2021, 04:02 Tips från coachen!
Du bör undvika mat som är onyttig i vilket fall! Äta bör man men att äta bra saker är ännu bättre!
Tack! :)
Gör en kartläggning! varje dag som du äter " ett maxmeal eller en pizza" Gör en notice is kalendern och få svart på vitt.. Annars kan du uppskatta bara... Kosten har större betydelse för hälsan än motionen.. Man kan säga att maten förebygger ohälsa och möjligjör aktivitet medans motion är något som man "kan". Att kunna röra sig är som att jobba ungefär, det är en förmåga men man måste må bra nog för att kunna utföra den!Zoidar wrote: ↑14 Sep 2021, 11:33Tror jag äter relativt nyttigt. Fast slinker ner Maxmeal ibland eller en pizza.Klankedinken wrote: ↑14 Sep 2021, 04:02 Tips från coachen!
Du bör undvika mat som är onyttig i vilket fall! Äta bör man men att äta bra saker är ännu bättre!
Inne på gymmet. Ibland blir det crosstrainer istället.
Läste artikeln! Tycker det var svårt att förstå men titeln var lätt!Krokus wrote: ↑15 Sep 2021, 10:44 https://www.dn.se/insidan/studio-dn-14- ... ikabullen/
Läsvärt om träning och viktnedgång!