Våra online-köp
Moderator: Moderator 1
Re: Våra online-köp
I klädväg finns det bara skor och tröjor jag skulle köpa. Har aldrig handlat skor på nätet iofs, men 43:or brukar väl vara lika stora oavsett var man handlar dem? I tröjväg behöver jag 2XL.
Tror det håller flera år efter bäst före. Jag äter 200g om dagen vilket blir ca. 6kg i månaden. Så varar väl ett halvår.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Min MacBook Pro köpte jag hos elgigantens nätbutik.
Avbokade havregrynen idag. Impulsköp! Tjejen på andra sidan linjen tyckte det var lite roligt att jag beställt 33kg havregryn. Men hon var snäll och avbokade min beställning.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Innan jag kan handla över nätet måste jag köpa skor, byxor och bälte. Min syster är så ekonomisk och brukar kunna hitta billiga persedlar. Kommer jag billigt undan hoppas jag att få hennes tillåtelse (och hjälp) att handla Tintin-album on-line.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
beställde precis handgjorda örhängen, som ser ut som hallon jättesöta
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Post nord går back- vi skickar inte efter tillräckligt med paket eller
skickar för få brev.
skickar för få brev.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
tror det också kan vara för att andra leveransalternativ oftast är billigare, kan betala 49 kr för postnord eller 39kr för hemleverans med budbee
Ja visst gör det ont när knoppar brister
De tål alltså inte konkurrensen. Felet var att sälja ut Posten från första början. Det gjordes på 90- talet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Bring kör omkring med sina gröna lastbilar.
Beställt Amelia, 5 nummer och får solvårdsprodukter till ett värde av 802 kr med köpet!