Va bra! Tycker du jag ska knuffa ut någon från en hög byggnad och hoppas att det kommer något kreativt ut av det?
Vad är syftet med livet?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad är syftet med livet?
Tänkte inte så. Det var en städare som glömt stänga ett fönster.
-
- Guldmedlem
Okej! Då vet du vad som behövs för att vara kreativ!
Förstör inte tråden!
-
- Guldmedlem
Du får väl kliva in och bryta av då?
Ursäkta skrev i fel tråd!!!! 

-
- Guldmedlem
Snacka om att kasta sten i glashus!
Jag tycker att preventivmedel är ett otyg. Vi ska ha barn mellan 16 och 28.
-
- Guldmedlem
Som en person som är gammaldags så undrar jag varför sex är så tillgängligt och att folk kan leka med det hur som helst. Jag vet dock inte hur vi påverkas av att ha sex med flera partners. Rent historiskt så är det otroligt ovanligt och idag så är det så lätt att titta på vackra unga kroppar utan att ha någon personlig koppling till dom.. Det är så med casual sex, vi tror att vi kan ha sex med varandra och eftersom det finns preventivskydd så är det mycket mindre sannolikt att det blir barn..
Amandara,
Jag tänkte liknande när Leakim skrev att vi människor inte får lika många barn längre. Det beror säkert delvis på p-piller och andra preventivmedel.
Jag tänkte liknande när Leakim skrev att vi människor inte får lika många barn längre. Det beror säkert delvis på p-piller och andra preventivmedel.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
I vissa fall önskar jag att tiden hade vridits tillbaka ca 300 år - till Franska revolutionen eller något.