tack! :)Hercules723 wrote: ↑10 Apr 2024, 22:05Lycka till! :)
Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad tänker du på just nu?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Tänker på att min mamma varit borta väldigt länge. Jag blev orolig att något hänt henne, men kollade på Facebook och hon har lämnat livstecken för tre dagar sedan.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Läser/skriver på viska
Fick läkartid i nästa vecka. Har väntat sen hösten förra året.
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Nu får ni vakna och prata med mig allihop.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Hoppas mitt paket skickas senare idag.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mitt blodprov från igår. Vitamin D var på 70 nmol/L. Det är inte brist, men jag skulle gärna ha lite högre värde.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jag har backat från målarverksamheten, och det är inte ens säkert att det finns plats där för mig. Inte hört något från min kp om han har kontaktat dem, och hade han pratat med målarverksamheten så hade han ringt mig, med besked. Men av flera olika anledningar känns det inte rätt. Jag vill tro, fast jag kan ha fel, att jag hamnat på en hyfsat bra plats i livet. Det känns som att kriskramperna har släppt, de kan ju komma tillbaka det vet jag inte.
TM transcendental meditation.
Tänker på morsan när vi var och handlade och och väntade på färdtjänst, hur två andra äldre, inte ens pratade med henne i väntan på respektive taxi. Ja morsan kan inget om mobiler.
Är det du eller "morsan" som har färdtjänst, Jocke?