Hur ofta rakar du dig?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ofta rakar du dig?
Mustage är snyggt! 

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag såg ut som Lee Marvin i "Guldruschens glada dagar" i mitt vita skägg. Kommer jag att låta det växa sig lika långt igen?
Rakar mig varje dag med rakapparat. Den tar inte allt så jag har alltid lite diskret stubb.
Idag har jag kört av skägget med trimmern. Ser bara lite orakad ut nu. Vad hår det blev i handfatet. Jag hade inte rakat sedan innan min senaste inläggning i juli månad. Nu ser jag inte ut om en luffare längre.
Jag har inte rakat mig med hyvel sedan i våras. Bra det, för rakblad är dyra. Tycker det räcker med trimmern. Men till nästa gång väntar jag inte lika länge innan jag rakar mig.
Är det någon här som har Philips One Blade? Det verkar vara en elektrisk rakhyvel och jag undrar hur pass effektiv den är. Hur många rakningar kommer man på med ett och samma rakblad? Vad kostar bladen?
Tror det är en försäljningsploj.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Niobmedlem
Ja, håller med Zoidar. Det är som med diskmedel. De kommer hela tiden med produkter som enligt tillverkaren är "ännu bättre och ännu mer effektiv"
Det enda de egentligen säger är att föregående version kanske inte var helt toppenbra.
Det enda de egentligen säger är att föregående version kanske inte var helt toppenbra.
När det gäller rakhyvlar så är det så kallad "rosa skatt" (pink tax) på den marknaden. Produkter ämnade för kvinnor är oftast dyrare än produkter riktade till män. Men jag håller med om att rakhyvlar är dyrt. Alldeles för dyrt.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Snygga te skägget hos frisören häromdan, behövdes
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
-
- Niobmedlem
Skulle vilja säga varje dag, men det vore en mycket stor lögn. Trimmar lite ca en gång i kvartalet.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Vilĺ raka mig men har inteq fått rra veckan jmig sedan i ogsdags i förra veckan jag är luden sätter sig på välbeffìnndet ocķså fan
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com