Styrketråden 🏋♂️
Moderator: Moderator 1
Re: Styrketråden 🏋♂️
Hjärnan behöver socker.
Kan du inte sätta gummiband på utsidan av vikterna för de inte ska skruva ut sig? Eller funkar kanske inte?1Dave wrote: ↑09 Aug 2024, 07:35 Kör lite i gymmet nu på morgonen.
Axlar, trapz och biceps.
Edit: Retar mig lite på hantlarna jag har. De skruvar upp sig hela tiden hur man än gör. Skulle vilja ha dessa men dröjer tills jag kan köpa:
https://outl1.se/justerbar-hantel-24kg? ... KwQAvD_BwE
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tack för tipset Zoidar, skall testa det nästa gång jag tränarZoidar wrote: ↑09 Aug 2024, 12:30Kan du inte sätta gummiband på utsidan av vikterna för de inte ska skruva ut sig? Eller funkar kanske inte?1Dave wrote: ↑09 Aug 2024, 07:35 Kör lite i gymmet nu på morgonen.
Axlar, trapz och biceps.
Edit: Retar mig lite på hantlarna jag har. De skruvar upp sig hela tiden hur man än gör. Skulle vilja ha dessa men dröjer tills jag kan köpa:
https://outl1.se/justerbar-hantel-24kg? ... KwQAvD_BwE
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Bänk 3x5x90kg
Mark 1x8x130kg
Pullups 1x8, 2x6
Mark 1x8x130kg
Pullups 1x8, 2x6
Igår triceps dip maskin
75 kg cirka 3x15 1x 12
75 kg cirka 3x15 1x 12
Funderar på att köra ett lättare pass ikväll.
Edit: Blev ett lättare pass på soffan. :D
Edit: Blev ett lättare pass på soffan. :D
Böj 1x8x90kg, 3x6x100kg
Bänk 3x4x95kg
Chins 3x8

Bänk 3x4x95kg
Chins 3x8

Mitt gymabonnemang löpte ut i söndags. Jag behöver förnya, men det blir dyrare utan Far. Hm... Får göra det när lönen kommer.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Hur får man far? Kan läkare på tex psykosmott skriva ut?
Last edited by 1Dave on 14 Aug 2024, 10:27, edited 1 time in total.
/Dave
Får en del av ev gymkort betalat av arbetsgivaren men kanske kunde få ännu billigare på det sättet. Skulle behöva komma igång o träna regelbundet igen
/Dave
Dave,
Ja exakt. Psykiater kan förskriva FaR. Tyvärr är det inte alla gym som använder sig av FaR-abonnemang.
Ja exakt. Psykiater kan förskriva FaR. Tyvärr är det inte alla gym som använder sig av FaR-abonnemang.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Har du inte friskvårdsbidrag från jobbet?