Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by zoegas »

Du kan vara en Dront.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Läste om en som gör pannkakor på kärnmjölk. Så är det i staterna. Jag har aldrig smakat kärnmjölk. Tror knappt jag sett det. Får prova om jag hittar det.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Väntar på att min sjuksköterska ska ringa kl. 15
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Jocke wrote: 30 Oct 2024, 11:46
MsTibbs wrote: 30 Oct 2024, 11:21
Jocke wrote: 29 Oct 2024, 20:48

Men vad trodde du på inom nazismen förr då? Du sade ju rasblandningshelvete i ordleken för ett tag sedan, vad menade du med det?

Bara ärliga frågor.
Jag ogillar radblsndning men gillar inte hitler. Precis som du redan sett jag skrivit.
Det där med rasblandning är en myt, vi människor är av samma ras! Sedan så har väl urinnevånare annan kultur och lever utifrån detta. Den där typen du har snackat om, kanske inte har anpassat sig till vår kultur? Det är många även bland de så kallade svenskarna, som har ett onödigt språkbruk. Ja, du sade ju att du inte gillar Hitler, onödigt av dig att påpeka detta. Du säger en sak men menar annat, då blir det svårt att veta vad din forna politiska åskådning låg någonstans. Du behöver inte använda ett överlägset språkbruk gentemot mig, en ärlig fråga kräver ett ärligt svar. Men du undvek detta.
Vad har jag inte svarat på menar du?
In a world where you can be anything, be kind.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Människan är en invasiv art.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

MsTibbs wrote: 30 Oct 2024, 14:38

Jag ogillar radblsndning men gillar inte hitler. Precis som du redan sett jag skrivit.
Det där med rasblandning är en myt, vi människor är av samma ras! Sedan så har väl urinnevånare annan kultur och lever utifrån detta. Den där typen du har snackat om, kanske inte har anpassat sig till vår kultur? Det är många även bland de så kallade svenskarna, som har ett onödigt språkbruk. Ja, du sade ju att du inte gillar Hitler, onödigt av dig att påpeka detta. Du säger en sak men menar annat, då blir det svårt att veta vad din forna politiska åskådning låg någonstans. Du behöver inte använda ett överlägset språkbruk gentemot mig, en ärlig fråga kräver ett ärligt svar. Men du undvek detta.
Överlägset språkbruk = Jocke. Se bjälken i ditt eget öga.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

MsTibbs wrote: 30 Oct 2024, 14:38

Jag vet inte hur mycket ideologi kring nazismen du står för numera? Jag vet inte hur pass mycket liberalerna har övertagit ditt tankeväsen från förr? Du sade, du sade du redan hade skrivit att du inte gillar Hitler, det lät för mig sarkastiskt. Försökte bara räta ut en del frågetecken kring din nuvarande ideologi, som delvis kretsar kring pride, som inte din forna tankeväsen hade tolererat? Det var bara så enkelt jag uttryckte mig kring detta.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

MsTibbs ideologier går inte ihop på några sätt.
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Snart kommer vintern igen. Blir alltid en gnutta avis på människor som bor mer söderut då.
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

"MsTibbs ideologier går inte ihop på några sätt." Av Geta

Okej då får jag acceptera det svaret!
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Jocke wrote: 30 Oct 2024, 17:42 "MsTibbs ideologier går inte ihop på några sätt." Av Geta

Okej då får jag acceptera det svaret!
Jag har aldrig gillat hitler. På vilket sätt är det sarkastiskt? Alla kommunister gillar inte Gulag heller.
In a world where you can be anything, be kind.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Men de gillar Stalin och Lenin.
Post Reply