tack!MsTibbs wrote: ↑08 Nov 2024, 15:52Förståeligt. Hoppas det går bättre för dig framöver!mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 15:50 Har verkligen gråtit hela dagen idag, och det slutar inte. Tror det är stress gråt….
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Hur mår du?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mår helt ok.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Skulle du inte få ut pengar på en försäkring, när du fyller 30 år?mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 14:55nej precis, men snart ser jag ingen annan utväg heller? kommer inte ha råd med katterna eller ens mat till mig själv på denna sjukpenningen. och utan katterna då avslutar jag fan allt.
Har du inte CSN? Det är tufft att plugga.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Jo men vågar ju inte hoppas på något där ifrån, men det är ju en sån där barnförsäkring.Geta wrote: ↑08 Nov 2024, 18:32Skulle du inte få ut pengar på en försäkring, när du fyller 30 år?mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 14:55nej precis, men snart ser jag ingen annan utväg heller? kommer inte ha råd med katterna eller ens mat till mig själv på denna sjukpenningen. och utan katterna då avslutar jag fan allt.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Aha. Bättre lycka nästa gång

Hostar mycket mer idag. Vet inte varför.
In a world where you can be anything, be kind.
Mycket underligt att hostan håller i sig så länge. Har du skadat flimmerhåren?
https://sv.wikipedia.org/wiki/Cilier
Last edited by Geta on 08 Nov 2024, 18:51, edited 1 time in total.
Det kan bli mycket pengar. Klankedinken fick 1,5 miljon tror jag. Fast se upp så att pengarna hamnar på DITT konto.mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 18:35Jo men vågar ju inte hoppas på något där ifrån, men det är ju en sån där barnförsäkring.Geta wrote: ↑08 Nov 2024, 18:32Skulle du inte få ut pengar på en försäkring, när du fyller 30 år?mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 14:55
nej precis, men snart ser jag ingen annan utväg heller? kommer inte ha råd med katterna eller ens mat till mig själv på denna sjukpenningen. och utan katterna då avslutar jag fan allt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ingen aning och vårdcentralen är inte intresserade, jag är för frisk.
In a world where you can be anything, be kind.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
jo jag vet, men vågar inte hoppas på något sånt alls... kommer bara bli besviken då.memphis wrote: ↑08 Nov 2024, 18:51Det kan bli mycket pengar. Klankedinken fick 1,5 miljon tror jag. Fast se upp så att pengarna hamnar på DITT konto.mrsearlgray wrote: ↑08 Nov 2024, 18:35Jo men vågar ju inte hoppas på något där ifrån, men det är ju en sån där barnförsäkring.