Hypnos
Moderator: Moderator 1
Re: Hypnos
För över 40 år sedan gick jag i gruppterapi. Psykologen försökte hynotisera oss. Han misslyckades med mig.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det vet man inte, men tror du att du är hypnotiserad och tror att du inte har en sjukdom så kan jag ju säga att jag tror det som Bibeln säger att det är onda och goda andar som är på oss men religion får man hantera varsamt i kontakten med läkare. Så min tro är ålderdomlig och kan spelet med läkare. För pratar du om andar klassar en läkare en som psykotisk men det har relevans i verkligheten för en själv
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
En gammal flickvän hypnotiserade mig. Jag visste inte om det. Det enda jag märkte var att jag tappade fokus på vad som sas. Tog något år innan jag kom på henne när hon försökte hypnotisera mig över telefon. Jag höll mobilen ifrån mig och när jag åter tog upp den hörde jag henne lägga in "budskap". Det blev slutet på det förhållandet, tack och lov!
Kontentan är att det är svårt att veta om man inte varit med om det förr. Har du misstankar?
Kontentan är att det är svårt att veta om man inte varit med om det förr. Har du misstankar?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Usch. Lite otäckt det där Zoidar. Vad var det för budskap?
Jag har aldrig varit hypnotiserad och tror inte heller att det skulle funka på mig.
Jag har aldrig varit hypnotiserad och tror inte heller att det skulle funka på mig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jätteotäckt faktiskt! Budskapet var att jag ville att hon skulle följa med till en resa till Frankrike.
Alla kan inte hypnotiseras. Jag är fortfarande arg på henne. Väl en orsak till jag blev psykotisk.
Alltså hennes ord var: "Du saknar mig och vill jag ska följa med till Frankrike." Hade jag varit under hypnos hade jag inte hört det, utan trott att det var min egen vilja att hon skulle följa med till Frankrike.
Jag är tydligen lätthypnotiserad. Men skulle sannolikt märka nu om någon försökte sig på det.
Mindfullness ska vara bra får att bli o-hypnotiserad enligt ChatGPT
I en sekt är det nog lätt att bli hypnotiserad.
Nyligen hörde jag ett nytt ord- hundvissla. Ett budskap som bara några få uppfattar.