Vad irriterar dig just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Vad irriterar dig just nu?

Post by Geta »

Nissegossen wrote: 26 Apr 2025, 07:36
memphis wrote: 23 Apr 2025, 06:29 Har klåda i hårbotten. Då tvättar jag håret med Aco:s specialschampo för torr hårbotten och behandlar med deras dry scalp treatment. Känns väldigt svalt och skönt mot klådan.
Kliande hårbotten, kan göra att du kliar dig i håret och kan därför förlora hår
Jag tror att memphis utsätter sig för alldeles för många olika hårprodukter. Hon ha pippi på det.
Pysen_87
Tuliummedlem

Post by Pysen_87 »

Att jag inte får ha mina färggranna kläder på bröllopet

Känner mig naken.

Brorsans blivande fru, handlade kläder åt mig.

Ingen verkar tro att jag är kapabel att köpa kläder utan färg och figurer. ;-)
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Inget, är inte trött nu
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Pysen_87 wrote: 26 Apr 2025, 10:50 Att jag inte får ha mina färggranna kläder på bröllopet

Känner mig naken.

Brorsans blivande fru, handlade kläder åt mig.

Ingen verkar tro att jag är kapabel att köpa kläder utan färg och figurer. ;-)
Du är kanske som Junior som är gift med konstnären Lars Lerin? Han gillar kläder med färger och mönster och figurer.

Image
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

80% av tjejerna på Pinterest har blivit AI :evil: :evil: :evil:

Image
1Dave
Talliummedlem

Post by 1Dave »

Nissegossen wrote: 28 Mar 2025, 19:52
memphis wrote: 28 Mar 2025, 14:52 Att min gamla tv bara har en hdmi-port. Så jag kan inte ha tv-kanalerna från Telia och samtidigt casta youtubevideos till chromecast. Jag får välja och då blir det tv-kanalerna.
Du kör enkelt youtube via datorn och en bildskärmskabel, om du har dator vill säga, min laptop jag hade över fick Dave av mig, jar tyvärr ingen att ge bort nu, då jag redan gett bort två stationära datorer en till Dave och en till en granne som också kastar med chromecast från mobilen men har nu dator samt att tjejen har fått en fullt fungerande dator med en nästan ny skärm, den modernaste av dem alla jag har alla på 24 tum, två eller tre står i källaren för de är alla fungerande. Skillnaden är att Dave fick en TV på vad jag tror 24 tum, men fungerade som skärm, han kan få en skärm istället för TVn om jag får tillbaka TVn
Du kan få tillbaka TVn Nissegossen.
/Dave

"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
femfemman
Vanadinmedlem

Post by femfemman »

Att jag är så jävla uttråkad. Sovit bort nästan hela dagen också.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Jag undrar om det finns ett samlingsrum med TV på Nissegossens boende?
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Att jag blöder så mycket. Jag hade strukit och tagit på mig kläderna inför festen. Men blödde genast igenom de ljusa byxorna.Fick snabbt byta om. Sen var jag nervös hela middagen att det skulle komma blod på stolen, som var stoppad i ett fint, ljust tyg. Men jag klarade mig. I bilen satt jag på hundens filt för säkerhets skull.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ingenting. Brukar inte vakna irriterad utan ganska väl till mods.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Richard
Administratör

Post by Richard »

Hela middagen kom upp igår. Inte p.g.a. alkohol, men vi var ute o åt, jag åt en pizza o drack en cider till. Efteråt började jag känna mig väldigt törstig, gick först till kiosken o köpte en Monster, sen på karaoke-baren vi gick till, köpte jag bara Coca Cola Zero. Sen gick jag hem ganska tidigt. När jag kom hem drack jag en massa saft.

Men nä, då var det för mycket, o allt kom upp igen... :crazy:
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har textat hundvakten att jag vill komma oxh hämta mammas hund. Men de har inte svarat. Så tråkigt det är att vara morgonpigg när ingen annan är det.
Post Reply