Vad tänker du på just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad tänker du på just nu?
Asså. Jag är som en helt funktionabel människa. Enligt min Garminklocka ba. Tänk på att jag är ett psykfall - men den värderar helt normala fullfriska personer. Jag har stressiga dagar med full rulle. Som vilken frisk människa som helst. Som Garmin app agerar utifrån - fullt frisk. Jag har dagar med mycket stress och aktivitet, utifrån normalbilden. Jag sover bra. Ändå liksom. 7h 30 min - knappt 8 h. What? Jag är fan frisk som en normal människa!!! Jag märker det!!! I feel it in the air, som någon sa i Sagan om ringen. Någon alf eller så.
Jag är fan frisk! Klockan är 19.40 och jag har inte ens gått och lagt mig än, utan fixat med annat. Jag är inte trött. Jag har inte borstat tänderna än och gått in i sovmode. What? What the fucking hell??? Jag är fan frisk! Wallah! Har packat fem Sellpypåsar och gjort upp med mitt gigantiska klädförråd. Kläder som jag sparat för om att osv. Nu ska de bort. Och in i garderoberna med aktuella grejer. Behöver jag säga hur många galgar jag fått över? Tons!!!
Jag gör bokslut nu. Går vidare. I livet. Som nästan fullt frisk. Wallah! Minst sagt.
Jag är fan frisk! Klockan är 19.40 och jag har inte ens gått och lagt mig än, utan fixat med annat. Jag är inte trött. Jag har inte borstat tänderna än och gått in i sovmode. What? What the fucking hell??? Jag är fan frisk! Wallah! Har packat fem Sellpypåsar och gjort upp med mitt gigantiska klädförråd. Kläder som jag sparat för om att osv. Nu ska de bort. Och in i garderoberna med aktuella grejer. Behöver jag säga hur många galgar jag fått över? Tons!!!
Jag gör bokslut nu. Går vidare. I livet. Som nästan fullt frisk. Wallah! Minst sagt.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Det var fint att träffa min bror i söndags. Han har blivit så mager
-
Vaknade tidigt kl 04.00 bar jag färdig med viska, läste expressen bågot släckte ljuset och försöklte sova, somnade och vaknade kl 06.45
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Låter härligt! Jag har också gjort upp med min garderob, Sellpy! Here we come!amandara wrote: ↑28 Apr 2025, 19:44 Asså. Jag är som en helt funktionabel människa. Enligt min Garminklocka ba. Tänk på att jag är ett psykfall - men den värderar helt normala fullfriska personer. Jag har stressiga dagar med full rulle. Som vilken frisk människa som helst. Som Garmin app agerar utifrån - fullt frisk. Jag har dagar med mycket stress och aktivitet, utifrån normalbilden. Jag sover bra. Ändå liksom. 7h 30 min - knappt 8 h. What? Jag är fan frisk som en normal människa!!! Jag märker det!!! I feel it in the air, som någon sa i Sagan om ringen. Någon alf eller så.
Tack! Ja idag har jag fått ihop mer Sellpykläder. En fysisk och mental rening.Swesanne wrote: ↑29 Apr 2025, 14:10Låter härligt! Jag har också gjort upp med min garderob, Sellpy! Here we come!amandara wrote: ↑28 Apr 2025, 19:44 Asså. Jag är som en helt funktionabel människa. Enligt min Garminklocka ba. Tänk på att jag är ett psykfall - men den värderar helt normala fullfriska personer. Jag har stressiga dagar med full rulle. Som vilken frisk människa som helst. Som Garmin app agerar utifrån - fullt frisk. Jag har dagar med mycket stress och aktivitet, utifrån normalbilden. Jag sover bra. Ändå liksom. 7h 30 min - knappt 8 h. What? Jag är fan frisk som en normal människa!!! Jag märker det!!! I feel it in the air, som någon sa i Sagan om ringen. Någon alf eller så.
Jag vill att livet ska vara en saga. Det är jättejobbigt det är på riktigt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ja livet med schizofreni är en mardröm känns det som. Man vill bara vakna upp.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Fick världens overkligthets känsla av den tanken. Livet känns så absurt kan ju bara vara en illusion.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Förstår den känslan.mrsearlgray wrote: ↑Yesterday, 00:09 Fick världens overkligthets känsla av den tanken. Livet känns så absurt kan ju bara vara en illusion.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
God Morgon
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com