Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Iridiummedlem

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Asså. Jag är som en helt funktionabel människa. Enligt min Garminklocka ba. Tänk på att jag är ett psykfall - men den värderar helt normala fullfriska personer. Jag har stressiga dagar med full rulle. Som vilken frisk människa som helst. Som Garmin app agerar utifrån - fullt frisk. Jag har dagar med mycket stress och aktivitet, utifrån normalbilden. Jag sover bra. Ändå liksom. 7h 30 min - knappt 8 h. What? Jag är fan frisk som en normal människa!!! Jag märker det!!! I feel it in the air, som någon sa i Sagan om ringen. Någon alf eller så.

Jag är fan frisk! Klockan är 19.40 och jag har inte ens gått och lagt mig än, utan fixat med annat. Jag är inte trött. Jag har inte borstat tänderna än och gått in i sovmode. What? What the fucking hell??? Jag är fan frisk! Wallah! Har packat fem Sellpypåsar och gjort upp med mitt gigantiska klädförråd. Kläder som jag sparat för om att osv. Nu ska de bort. Och in i garderoberna med aktuella grejer. Behöver jag säga hur många galgar jag fått över? Tons!!!

Jag gör bokslut nu. Går vidare. I livet. Som nästan fullt frisk. Wallah! Minst sagt.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Det var fint att träffa min bror i söndags. Han har blivit så mager
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Vaknade tidigt kl 04.00 bar jag färdig med viska, läste expressen bågot släckte ljuset och försöklte sova, somnade och vaknade kl 06.45
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by MsTibbs »

Arbetsmöte?
In a world where you can be anything, be kind.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

amandara wrote: 28 Apr 2025, 19:44 Asså. Jag är som en helt funktionabel människa. Enligt min Garminklocka ba. Tänk på att jag är ett psykfall - men den värderar helt normala fullfriska personer. Jag har stressiga dagar med full rulle. Som vilken frisk människa som helst. Som Garmin app agerar utifrån - fullt frisk. Jag har dagar med mycket stress och aktivitet, utifrån normalbilden. Jag sover bra. Ändå liksom. 7h 30 min - knappt 8 h. What? Jag är fan frisk som en normal människa!!! Jag märker det!!! I feel it in the air, som någon sa i Sagan om ringen. Någon alf eller så.

Jag är fan frisk! Klockan är 19.40 och jag har inte ens gått och lagt mig än, utan fixat med annat. Jag är inte trött. Jag har inte borstat tänderna än och gått in i sovmode. What? What the fucking hell??? Jag är fan frisk! Wallah! Har packat fem Sellpypåsar och gjort upp med mitt gigantiska klädförråd. Kläder som jag sparat för om att osv. Nu ska de bort. Och in i garderoberna med aktuella grejer. Behöver jag säga hur många galgar jag fått över? Tons!!!

Jag gör bokslut nu. Går vidare. I livet. Som nästan fullt frisk. Wallah! Minst sagt.
Låter härligt! Jag har också gjort upp med min garderob, Sellpy! Here we come!
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Swesanne wrote: 29 Apr 2025, 14:10
amandara wrote: 28 Apr 2025, 19:44 Asså. Jag är som en helt funktionabel människa. Enligt min Garminklocka ba. Tänk på att jag är ett psykfall - men den värderar helt normala fullfriska personer. Jag har stressiga dagar med full rulle. Som vilken frisk människa som helst. Som Garmin app agerar utifrån - fullt frisk. Jag har dagar med mycket stress och aktivitet, utifrån normalbilden. Jag sover bra. Ändå liksom. 7h 30 min - knappt 8 h. What? Jag är fan frisk som en normal människa!!! Jag märker det!!! I feel it in the air, som någon sa i Sagan om ringen. Någon alf eller så.

Låter härligt! Jag har också gjort upp med min garderob, Sellpy! Here we come!
Tack! Ja idag har jag fått ihop mer Sellpykläder. En fysisk och mental rening.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Jag vill att livet ska vara en saga. Det är jättejobbigt det är på riktigt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 29 Apr 2025, 23:36 Jag vill att livet ska vara en saga. Det är jättejobbigt det är på riktigt.
Ja livet med schizofreni är en mardröm känns det som. Man vill bara vakna upp.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Fick världens overkligthets känsla av den tanken. Livet känns så absurt kan ju bara vara en illusion.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

mrsearlgray wrote: Yesterday, 00:09 Fick världens overkligthets känsla av den tanken. Livet känns så absurt kan ju bara vara en illusion.
Förstår den känslan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

God Morgon
nissegossen101@gmail.com
Post Reply