Vad gör du just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Vad gör du just nu?

Post by Nissegossen »

Krokus wrote: 29 Oct 2021, 15:36 Den kvällen när jag bröt handen var jag lite ofokuserad, men satt kvar på hästryggen. Det hade hänt mycket i livet på kort tid, mycket stress. Dessutom hade jag gjort ett självmordsförsök nyligen.

Däremot när jag ramlade av nu i september var bara ren otur, hästen tvärnitade framför ett hinder. Ungefär samma sak när jag ramlade av sen i oktober. Jag har en bra sits, det är flera som kommenterar på det. Men visst kan sitsen alltid bli ännu bättre.

Nu såhär i efterhand känns det ändå bra att jag bröt handen. Jag behövde en paus. Dessutom var det så jävla skönt när gipset klipptes upp en månad senare! 😃
Var beredd med fötterna i stigbyglarna, för dem framåt annars åker du med huvudet före över hästens huvud och i backen. Det har jag förstått även om jag aldrig suttit på en häst. Sitta, man står i stigbyglarna när man hoppar tror jag då har du störst chans att parera en vägran av hästen. Borde radera detta då jag inte har erfarenheten, men det får stå
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Nisse,

Hehe, det går oftast rätt snabbt vid "ofrivilliga avsittningar". Men ja, du har rätt i att vid hoppning står man upp i så kallad fältsits.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Tryckt i mig en massa socker. Har slutat äta chips, så nu verkar jag övergått till socker istället. :roll:
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Ska göra fint i köket. :)
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag lyssnar på Metallica och dricker nattens sista folköl.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Bara sitter här, läser skriver
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

har gått upp precis och gett katterna blötmat, nu ska jag öppna min sista monster på ett bra tag!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Jag tryckte i mig en 120g påse med ostbågar. Det var gott!

Fick ett brev från farmor med två hundra kronor för födelsedagen. Det var som hittat!
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Hercules723 wrote: 30 Oct 2021, 09:57 Jag tryckte i mig en 120g påse med ostbågar. Det var gott!

Fick ett brev från farmor med två hundra kronor för födelsedagen. Det var som hittat!
Jag fick 500 kronor av min farmor.. Det betyder att jag kan köpa 120X2.5 g med ostbågar! det blir cirka 240+70=300 gr ostbågar för 500 kronor!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ligger I sängen och surfar med mobilen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Tänkte lägga mig igen en stund
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Försöker vakna. 😴
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Post Reply